maandag 23 februari 2015

Hi everyone

Hi, leuk dat jullie mijn blog bezoeken!

Ik ben Alice Lenders en ben zeventien jaartjes jong. Ik schrijf, lees en teken graag sinds mijn negende. Ik heb zoveel leuks ontdekt dat ik zo al mijn fantasieën had ontwikkeld. Nu schrijf ik nog steeds heel graag. Ik doe het om mijn emotie's te laten drijven op papier, wat nooit eerder zo simpel had gekund.
Met tekenen ben ik al een tijdje gestopt, maar vind het nog steeds gaaf om te doen.

Ik lees boeken sinds mijn jongste jaren. Tenminste, toen werd ik voorgelezen. Ik had het zo leuk gevonden dat ik mijn eigen verhaaltjes schreef. Een van mijn eerste verhalen heette Uppie De Eekhoorn, geschreven op mijn zevende. Zo schreef ik ook korte gedichtjes, zoals:

Er was eens een boek
Verstopt in een donkere hoek
Samen met een blauwe potlood
Met tekeningetjes van een boot 

Zo ontwikkelde ik mijn passie voor schrijven steeds meer  en meer, tot op de dag van vandaag. Nu schrijf ik het liefst 24/7, maar vanwege dingen zoals werk en school kan dat niet altijd. Ik heb deze blog gemaakt zodat ik hier mijn verhalen kan publiceren en feedback van jullie kan krijgen. Dus reacties zijn meer dan welkom! Je mening, feedback, kritiek etc.. allemaal wil ik het horen, zolang het maar opbouwend is en niet om me af te kraken. Ik ben ook maar een mens.

Ik hoop dat jullie desondanks ik gewoon maar een mens ben toch van mijn verhalen kunnen genieten.. :D

Kus,
AliceL


Geen opmerkingen:

Een reactie posten